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Compulsory Module 3: Market Research (10 ECTS-Credits, 4 h)
Prerequisites for registration: Positive completion of the mandatory course referred to in § 7 (1).
Learning Outcome: Students develop the competence to develop empirical research designs, to evaluate them critically and to implement them.
Die Studierenden müssen sich über die LFU:online-Anmeldung für VU, SE, UE, PS oder AG eines Moduls anmelden (onlineVorlesungsverzeichnis: http://www.uibk.ac.at/studium/lehrzielkatalog > "Details" der LV anklicken > ganz unten "zur Anmeldung"). Sobald bei den Studierenden nach der Anmeldefrist bei Vorliegen der Voraussetzungen lt Curriculum der Anmeldestatus der/des Studierenden von "Anmeldewunsch" auf "Anmeldung bestätigt" gestellt worden ist, werden die Studierenden von der Fakultäten Servicestelle Standort Karl-Rahner-Platz 3 in die zum Modul gehörende VO übernommen.
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436228
VU Market Research (VU / 2h / 5 ECTS-AP)
Andrea Hemetsberger, Robert Schorn
Details of this course
ML
436229
SE Market research (SE / 2h / 5 ECTS-AP)
Maria Kreuzer, Robert Schorn
Details of this course
ML
436230
SE Market Research (SE / 2h / 5 ECTS-AP)
Maria Kreuzer, Robert Schorn
Details of this course
ML
436231
SE Market Research (SE / 2h / 5 ECTS-AP)
Maria Kreuzer, Robert Schorn
Details of this course

Notes:
  • There may still be changes in the courses offered as well as room allocation and course dates.
  • The course descriptions found in the English version of the course catalogue are for informational purposes only. Authoritative information can be found in the "Vorlesungsverzeichnis" (German version of the course catalogue).