Courses



Compulsory Module 2: Strategic Marketing and Branding (10 ECTS-Credits, 4 h)
Prerequisites for registration: Positive completion of the mandatory course referred to in § 7 (1).
Learning Outcome: Students develop the competence of strategic analysis and decisionmaking in marketing and Branding.
Die Studierenden müssen sich über die LFU:online-Anmeldung für VU, SE, UE, PS oder AG eines Moduls anmelden (onlineVorlesungsverzeichnis: http://www.uibk.ac.at/studium/lehrzielkatalog > "Details" der LV anklicken > ganz unten "zur Anmeldung"). Sobald bei den Studierenden nach der Anmeldefrist bei Vorliegen der Voraussetzungen lt Curriculum der Anmeldestatus der/des Studierenden von "Anmeldewunsch" auf "Anmeldung bestätigt" gestellt worden ist, werden die Studierenden von der Fakultäten Servicestelle Standort Karl-Rahner-Platz 3 in die zum Modul gehörende VO übernommen.
Go to the superordinate section
436380
VU Strategic Marketing and Branding (VU / 2h / 5 ECTS-AP)
Andrea Hemetsberger
Details of this course
436381
SE Strategic Management and Branding (SE / 2h / 5 ECTS-AP)
Andreas Plank, Benedikt Schnurr
Details of this course
436382
SE Strategic Marketing and Branding (SE / 2h / 5 ECTS-AP)
Andreas Plank, Benedikt Schnurr
Details of this course
436383
SE Strategic Marketing and Branding (SE / 2h / 5 ECTS-AP)
Andreas Plank, Benedikt Schnurr
Details of this course

Notes:
  • There may still be changes in the courses offered as well as room allocation and course dates.
  • The course descriptions found in the English version of the course catalogue are for informational purposes only. Authoritative information can be found in the "Vorlesungsverzeichnis" (German version of the course catalogue).